مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه یکی از انواع سیم های مفتولی است که در صنایع با نام مفتول سفید نیز شناخته می شود. خواص ویژه ای که مفتول گالوانیزه در مقایسه با سایر انواع مفتول دارد موجب شده به عنوان یکی از پر کاربرد ترین انواع مفتول شناخته شود. از لحاظ هزینه نیز قیمت این نوع مفتول قیمت بسیار مناسبی بوده و همچنین دسترسی به آن برای همه افراد در صنایع مختلف به آسانی صورت می گیرد.

با توجه به ویژگی هایی که در خصوص مفتول گالوانیزه بیان شد باید به این نکته اشاره نمود که این محصول در صنایع مختلفی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. مواردی نظیر تولید و ساخت انواع قفس های حیوانات، خطوط انتقال قدرت، حصار کشی ها، سیم های آویز و … از جمله کاربرد های مفتول گالوانیزه می باشند.

انواع مفتول گالوانیزه می تواند بر اساس روش های گالوانیزه سرد و گرم تولید و طبقه بندی شود. همچنین معمولا قطر این محصول بین ۲/۰ تا ۹ میلی متر متغیر بوده است. در خصوص روکش گالوانیزه نیز باید گفت که این روکش در حدود ۱۰ تا ۲۵ گرم در متر مکعب می باشد.

 آشنایی با ویژگی های مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه دارای ویژگی ها و مشخصه های منحصر به فردی است که آن را از سایر انواع سیم مفتولی متمایز می نماید. یکی از اصلی ترین ویژگی های این محصول تحمل بالای وزن های سنگین است که می تواند برای نگه داری اجسام سنگین مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با توجه به قابلیت گالوانیزه بودن، استفاده از آن در محل هایی که به واسطه شرایط محیطی امکان زنگ زدن و خوردگی وجود دارد می تواند بسیار کاربردی باشد.

این نوع مفتول دارای نرمی و انعطاف پذیری مناسبی است که می توان آن را برای بخش های مختلفی مورد استفاده قرار داد.

 سایر ویژگی های مفتول گالوانیزه را می توان به شرح ذیل خلاصه نمود:

  • طول عمر بالا
  • قیمت مناسب
  • در دسترس بودن
  • سطح صاف و صیقلی
  • وجود سایز های مختلف برای استفاده در صنایع گوناگون
  • مناسب استفاده در محیط های قلیایی و اسیدی

 انواع مفتول گالوانیزه و کاربرد های آن ها

مفتول گالوانیزه دارای دو دسته اصلی است که بر اساس میزان نرمی آن از هم متمایز می شوند. نکته ای که در خصوص مفتول گالوانیزه باید مورد توجه قرار داده شود این است که پایه اصلی آن را مفتول سیاه تشکیل می دهد که سطح آن با استفاده از لایه ای فلزی گالوانیزه می شود. با توجه به این که درجه سختی و نرمی در مفتول سیاه متفاوت است همین موضوع می تواند مفتول گالوانیزه را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

در صورتی که مفتول گالوانیزه از مفتول سیاه با میزان کربن بالایی ساخته شود به آن مفتول گالوانیزه سخت گفته می شود و می توان آن را در بخش هایی مورد استفاده قرار که نیاز به قدرت بالایی است. همچنین مفتول گالوانیزه ای که از مفتول سیاه با کربن پایین تهیه شده باشد نرم تر بوده و از آن در صنایعی استفاده می شود که نیاز به خم شد ن با پیچیده شدن وجود دارد.

درباره ما

مصنوعات مفتولی گرم کاران تولید کننده انواع محصولات مفتولی صنعتی،خانگی ،کشاورزی و مرغداری می باشد که با اتکا به لطف پروردگار قدم به عرصه تولید با کیفیت گذاشته است.

تماس با ما

مشاوره رایگان
+989106953972

نشانی

آدرس: قزوین شهرصنعتی البرز خیابان قائم مقام فراهانی خیابان جریر طبری


ایمیل

Garmkaran.co@gmail.com

تلگرام
garmkaran
واتس آپ 
09106953972

اینستاگرام
مصنوعات مفتولی گرمکاران (garmkaran)
© 2024 garmkaran. All Rights Reserved. Designed By Ritahost

Please publish modules in offcanvas position.