مفتول سیاه

مشخصات مفتول سیاه و کاربرد آن

مفتول سیاه که به آن ها Black wire  نیز گفته می شود یکی از انواع پر کاربرد مفتول بوده کهبا استفاده از فرایند کشش میلگرد تولید می شود. میلگرد های کششی پس از حرارت دیدن در کوره نرم و انعطاف پذیر شده و قابل استفاده می گردند. به طور کلی مفتول سیاه در دمای بالاتر از ۹۰۰ درجه سانتی گراد تولید می شود و در ابعاد مختلفی از ۲۰/۱ تا ۴ قابل استفاده می باشد.

ویژگی مهمی که در خصوص این مفتول باید به آن اشاره نمود نرمی مناسب و انعطاف پذیری زیاد آن است که موجب شده در انواع صنایع مختلف بتوان آن را مورد استفاده قرار داد. دو ویژگی اصلی این محصول میزان نرمی و وزن آن در هر کلاف است تعیین میزان نرمی مفتول سیاه بر اساس میزان حرارتی که در کوره به آن داده می شود صورت می گیرد.

مفتول سیاه را می توان در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار داد.اولین و پر استفاده ترین بخش تولید انواع توری های مرغی و حصاری است. علاوه بر این ، توری های مختلف دیگری نیز همانند توری پرسی ، میخ ، پرچ ، پانل ، الکترود ، مش و … نیز از مفتول سیاه تهیه می شوند. یکی دیگر از بخش هایی که در آن از این نوع مفتول ها استفاده می گردد ، مصارفی نظیر آرماتور بندی و قالب بندی است که در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی دارد.

مفتول سیاه در ساخت وسایل تزئینی که در منازل و دکوراسیون های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند نیز کاربرد دارد. همچنین برای افرادی که در زمینه کشاورزی فعالیت می کنند ، در ساخت انواع قفس ها و حصار کشی زمین های کشاورزی ، استفاده از مفتول سیاه گزینه ای مناسب بشمار می آید.

رابطه قطر مفتول سیاه و استفاده در صنایع گوناگون

یکی از مواردی که در خصوص مفتول سیاه تعیین کننده به شمار می رود قطر آن است. به طور کلی مفتول سیاه در سایز های مختلفی تولید می شود که پر مصرف ترین آن سایز 1.5 است. این سایز

معمولا برای آرماتور بندی ها مورد استفاده قرار گرفته و به همین نام نیز شهرت دارد. سایز 2.5 مفتول نیز مصارف بالایی دارد و از آن برای بستن قالب های فلزی بهره برده می شود.

سایز های بزرگ تر نظیر سایز ۳ و ۴ مفتول سیاه ، اگر چه کاربرد های خاص خود را دارند ، اما میزان مصرف آن در مقایسه با سایز های کوچک تر کمتر بوده است. استفاده از مفتول سیاه با سایز بالاتر

از ۳ معمولا برای مصارفی نظیر نجاری و حتی بسته بندی به ویژه در کشاورزی رایج می باشد.

درباره ما

مصنوعات مفتولی گرم کاران تولید کننده انواع محصولات مفتولی صنعتی،خانگی ،کشاورزی و مرغداری می باشد که با اتکا به لطف پروردگار قدم به عرصه تولید با کیفیت گذاشته است.

تماس با ما

مشاوره رایگان
+989106953972

نشانی

آدرس: قزوین شهرصنعتی البرز خیابان قائم مقام فراهانی خیابان جریر طبری


ایمیل

Garmkaran.co@gmail.com

تلگرام
garmkaran
واتس آپ 
09106953972

اینستاگرام
مصنوعات مفتولی گرمکاران (garmkaran)
© 2024 garmkaran. All Rights Reserved. Designed By Ritahost

Please publish modules in offcanvas position.